Zamieszczony poniżej regulamin został opracowany dla wskazania ogólnej formy funkcjonowania sklepu.
Nadrzędną, głównie obowiązującą formą ponad Regulamin Sklepu jest porządek prawny i przepisy kształtujące zasady handlu w Państwie Polskim ze wszystkimi nowelizacjami i uaktualnieniami na dzień składania zamówienia przez klienta.

Właścicielem sklepu www.hanama.pl i administratorem jest:

Hanama Rafał Żuk
Krajno Zagórze 21 A
26-008 Krajno Zagórze, gm. Górno woj. świętokrzyskie
NIP 773-108-96-27 Regon: 243006572

Firma Hanama Rafał Żuk jest zarejestrowana w rejestrze CEIDG, do wglądu pod adresem: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/EntryChangeHistory.aspx?Id=c16a069c-0754-48fa-bf30-066dbe103329&archival=False

Konto bankowe firmy: ING Bank Śląski 50 1050 1676 1000 0090 9721 9936

Kontakt telefoniczny: (+48) 603 888 923
Kontakt e-mail: hanama@hanama.pl

Magazyn firmy będący jednocześnie adresem do korespondencji oraz miejscem obsługi klientów znajduje się pod adresem:

Hanama Rafał Żuk
Krajno Zagórze 21 A
26-008 Górno, woj. świętokrzyskie

Czynne od poniedziałku do piątku od godziny 09:00 do 18:00, w soboty od 09:00 do 15:00

Zakup w sklepie internetowym Hanama.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

1. Postanowienia ogólne.

  1. Sklep internetowy Hanama.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową za pośrednictwem sieci internetowej. Możliwość składania zamówień i dokonywania zakupów dostępna jest zarówno poprzez stronę internetową, zamówienia telefonicznie, e-mail, sms oraz osobiście w magazynie Krajno Zagórze 21 A, 26-008 Krajno Zagórze.
  2. Wszystkie towary oferowane w sklepie Hanama.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie towary zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce i na terenie Unii Europejskiej.
  3. Wszystkie ceny podane na stronie Hanama.pl są cenami brutto i podane są w złotych polskich. Ceny produktów nie obejmują kosztu dostarczenia towaru do Klienta. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon. Faktury vat wystawiane są na życzenie Klienta.

2. Zakupy i realizacja zamówień.

  1. Złożenie zamówienia w Hanama.pl odbywa się poprzez wypełnienie formularza zawierającego niezbędne dane osobowe konieczne do weryfikacji zamówienia i jego realizacji.
  2. Formy płatności - za zamówiony/zakupiony towar w sklepie internetowym Hanama.pl możliwe jest dokonanie zapłaty w następujących formach:
    • przelewem na konto za pośrednictwem portalu tpay (Krajowy Integrator Płatności S.A.),
    • przelewem bezpośrednio na konto firmy prowadzone w ING Banku Śląskim nr 50 1050 1676 1000 0090 9721 9936
    • za pobraniem – płatność pobierana podczas dostawy towaru przez kuriera
    • gotówką w sklepie stacjonarnym w Krajno Zagórze 21 A, 26-008 Górno.
  3. Wysyłka towaru realizowana jest niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy Hanama Rafał Żuk. Określenie – niezwłocznie – oznacza, że towar za który wpłata została otrzymana do godz. 13:00 danego dnia wysyłany jest w tym samym dniu. Jeśli wpłata wpłynie po godz. 13:00 wysyłka towaru realizowana jest następnego dnia. W wyjątkowych sytuacjach może dojść do opóźnienia wysyłki towaru, jednak opóźnienie to nie powinno być dłuższe niż 24 godziny.
  4. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem dwóch przewoźników:
    • Ekspresowa - kurierem DPD, który doręcza towar w ciągu 24 a maksymalnie 48 godzin.
    • Zwykła – Pocztą Polską która realizuje dostawy w ciągu 2-5 dni roboczych.
  5. Wysyłki towaru nie są realizowane w soboty i niedziele.

3. Gwarancja i reklamacje:

Formularz reklamacyjny - kliknij aby wyświetlić

  1. Wszystkie produkty oferowane w serwisie Hanama.pl objęte są gwarancją producenta, importera, dystrybutora lub sprzedawcy, która obowiązuje na terenie Polski.
  2. Zgłaszając reklamację produktu, należy przesłać uszkodzony towar na adres magazynu wraz z dowodem zakupu oraz z formularzem reklamacyjnym. Wysyłki reklamacji należy kierować na adres:

    Hanama Rafał Żuk
    Krajno Zagórze 21 A
    26-008 Krajno Zagórze

    Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni. Staramy się o bieżące i maksymalnie szybkie rozpatrywanie reklamacji.
  3. Serwis Hanama.pl rozpatrzy prawidłowo zgłoszoną reklamację produktu w najkrótszym możliwym czasie, który maksymalnie może wynieść 14 dni od daty otrzymania produktu do sprawdzenia.
  4. Sugerujemy aby wysyłki reklamowanych produktów dokonać w formie przesyłki ewidencjonowanej takiej jak: przesyłka polecona Pocztą Polską, przesyłka kurierska i zachować dokument poświadczający nadanie do momentu zakończenia procesu reklamacji.
  5. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.

4. Zwroty towaru:

Formularz zwrotu towaru - kliknij aby wyświetlić

Do 24.12.2014 roku:

  • Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów w okresie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać przesyłką pocztową poleconą, na adres:

    Hanama Rafał Żuk
    Krajno Zagórze 21 A
    26-008 Krajno Zagórze

    Sugerujemy aby wysyłki zwracanych produktów dokonać w formie przesyłki ewidencjonowanej takiej jak: przesyłka polecona Pocztą Polską, przesyłka kurierska i zachować dokument poświadczający nadanie do momentu zakończenia procesu zwrotu. Taka forma nadania stanowi zabezpieczenie w razie zaginięcia przesyłki lub innych problemów.
    Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Po 24.12.2014:

  • Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). W okresie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać przesyłką pocztową poleconą, na adres:

    Hanama Rafał Żuk
    Krajno Zagórze 21 A
    26-008 Krajno Zagórze

    Sugerujemy aby wysyłki zwracanych produktów dokonać w formie przesyłki ewidencjonowanej takiej jak: przesyłka polecona Pocztą Polską, przesyłka kurierska i zachować dokument poświadczający nadanie do momentu zakończenia procesu zwrotu. Taka forma nadania stanowi zabezpieczenie w razie zaginięcia przesyłki lub innych problemów.
    Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.

    Firma Hanama Rafał Żuk dokonuje zwrotu pieniędzy do 14 dni od daty otrzymania zwrotu produktu.

    Do zwracanego towaru prosimy dołączyć dokładnie i poprawnie wypełniony Formularz zwrotu towaru.

    Prosimy aby do zwracanego towaru dołączyć dokument zakupu: paragon lub fakturę.

    Pełnowartościowy towar zakupiony w Hanama.pl można zwrócić, jednak pod warunkiem, że konsument (nabywca) w terminie 14 dni kalendarzowych złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Należy przy tym pamiętać, że złożenie takiego oświadczenia i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności, których konsument (nabywca) nie musi ich dokonywać jednocześnie.

    Warto przy tym wiedzieć jak liczyć moment rozpoczęcia biegu terminu na odstąpienie, zależy to bowiem od charakteru transakcji:
    • dla umowy sprzedaży pojedynczej rzeczy – termin należy liczyć od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta (nabywcę) lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik (np. 2 lutego konsument zamówił w Hanama.pl smycz, którą otrzymał 6 lutego; termin na odstąpienie upływa zatem 20 lutego);
    • dla umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – początek terminu należy liczyć od objęcia przez konsumenta (nabywcę) w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części (np. 7 maja konsument zamówił w Hanama.pl smycz i obrożę; pierwszy przedmiot otrzymał 11 maja, a drugi został dostarczony przez kuriera 15 maja; ostatnim dniem na odstąpienie od umowy jest zatem 29 maja);

  • Ponadto jeżeli ostatni dzień terminu na odstąpienie od umowy jest dniem ustawowo wolnym od pracy, niedzielą lub sobotą, termin ten wygasa wraz z upływem ostatniej godziny następnego dnia roboczego. Zatem jeżeli np. konsument zakupił w Hanama.pl smycz, którą odebrał z poczty 12 września 2015 r., to czternasty dzień terminu na odstąpienie od umowy przypada na sobotę; wówczas termin ten przesuwa się na następny dzień roboczy i ostatnim dniem na odstąpienie jest wobec tego 28 września – poniedziałek).

    (podstawa prawna: art. 27, 28, 29, 31, 37 i 38 ustawy o prawach konsumenta)

    Konsument (nabywca) ma obowiązek zwrócić rzecz nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi przy tym bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

    Warto mieć również na uwadze, że jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Hanama.pl, firma Hanama Rafał Żuk nie jest zobowiązana do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Oznacza to, że jeżeli konsument miał do wyboru takie opcje dostawy towaru jak: odbiór osobisty 0 zł, list polecony 10,30 zł, kurier 13,00 zł, to sprzedawca zwraca mu koszt w wysokości 10,30 zł (najtańszy z zaproponowanych opcji).
    Nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego, gdyż nie jest to sposób dostarczenia rzeczy.

    Co ważne, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości lub spotkać się z odmową uznania zwrotu.

    (podstawa prawna: art. 34 ust. 1,2 i 4, art. 35 i 36 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta)

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi (nabywcy) w odniesieniu do umów:

    1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. zakup produktów szytych na indywidualne zamówienie kupującego;

    3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia – np. produkty z fabrycznie krótkim terminem ważności;

    4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu – np. zakup i otwarcie opakowania karmy, suplementów diety, smakołyków, itp. … ;

    (podstawa prawna: art. 38 ustawy o prawach konsumenta)

    Odbiór osobisty rzeczy kupionej w Hanama.pl nie powoduje utraty przez konsumenta (nabywcy) prawa do odstąpienia od umowy. Należy przy tym odróżnić sytuację, w której faktycznie doszło do zawarcia umowy sprzedaży przez internet, od sytuacji w której na stronie www.hanama.pl (sklepu) jedynie zarezerwowano towar. W tym drugim przypadku do zawarcia umowy sprzedaży doszło dopiero w sklepie (w momencie odbioru towaru) i wówczas konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

5. O chrona prywatności i danych osobowych:

  • Składając zamówienie w Sklepie internetowym Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu.
  • Dane osobowe przekazywane przez Klienta są przetwarzane przez sklep Hanama.pl z siedzibą przy Krajno Zagórze 21 A, 26-008 Krajno Zagórze.
  • Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umowy.
  • Jeśli Klient wyrazi na to zgodę, dane są przetwarzane również w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep Hanama.pl.
  • Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
  • Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  • Dane osobowe Klientów, dokonujących płatności za nabywane produkty są przekazywane spółce TPay (Krajowy Integrator Płatności S.A., Plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań), jako administratora danych (61-894 Poznań, Plac Andersa 3, 17 piętro), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, o kapitale zakładowym 5.494.980 PLN wpłaconym w całości. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez Krajowy Integrator Płatności S.A.
  • Klient ma prawo wglądu oraz modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie, jak również żądania ich usunięcia z bazy danych.

6. RODO Przetwarzanie i ochrona danych osobowych:

Administratorem danych osobowych (w rozumieniu ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO ) w odniesieniu do danych osobowych Użytkowników jest Hanama Rafał Żuk z siedzibą w 26-008 Krajno Zagórze, Krajno Zagórze 21 A, adres email: hanama@hanama.pl. Firma wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) pod numerem NIP 7731089627.

  • Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne. Wszelkie przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, na jaki KLIENT wyraził zgodę. W przypadku, gdy KLIENT nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, zrealizowanie zamówienia może być niemożliwe.
  • Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień Użytkowników, wynikających z rozporządzenia RODO. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania lub żądania ich całkowitego usunięcia (o ile nie jest to sprzeczne z przepisami prawa) lub ograniczenia prawa przetwarzania swoich danych osobowych - w tym celu należy wysłać informację na adres hanama@hanama.pl z określeniem żądania wprowadzenia zmian lub usunięcia danych z ewidencji.
  • ADMINISTRATOR może odmówić usunięcia danych Użytkownika wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli Użytkownik nie uregulował wszystkich należności wobec ADMINISTRATORA.
  • Dane osobowe Użytkowników, przetwarzane są w celu nawiązania, zawarcia, zmiany lub rozwiązania Umowy pomiędzy Sprzedawcą i Klientem oraz zrealizowania Umowy sprzedaży opisanej w REGULAMINIE.
  • Użytkownik może otrzymywać informacje marketingowe i handlowe (w formie "newsletter"), jeśli wyrazi na to zgodę. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych.
  • Zapewniamy, że firma Hanama Rafał Żuk przestrzega polityki bezpieczeństwa danych osobowych, natomiast dane osobowe są u nas bezpieczne i dokładamy wszelkich starań, aby poziom ten systematycznie był coraz wyższy.
  • Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane podmiotom trzecim tylko za zgodą Użytkownika w przypadkach opisanych w REGULAMINIE.
  • W celu realizacji umowy i dostarczenia zamówionych produktów oraz przesłania korespondencji do klienta dane mogą być przekazane: Poczcie Polskiej, firmie kurierskiej DPD, In-post.
  • Dla zrealizowania umowy i dostarczenia produktów konieczne jest podanie następujących danych osobowych KLIENTA: nazwisko i imię; adres do wysyłki produktów; adres e-mail; numer telefonu kontaktowego; w przypadku firmy dodatkowo NIP.
  • Dane osobowe są przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy:
    • Świadczenia usług drogą elektroniczną, dokonywania zakupów w naszym sklepie, płatności za zamówiony towar.
    • Założenia i zarządzania kontem każdego Klienta, w tym do podejmowania czynności związanych z bieżącym utrzymaniem konta i ewentualnym rozwiązywaniem problemów technicznych.
    • Rozpatrywania zgłoszeń kierowanych przez każdego z Klientów naszego sklepu, zarówno tych zarejestrowanych jak i tych niezarejestrowanych, które kierowane są przy wykorzystaniu naszego formularza kontaktowego.
    • Kontaktowania się z naszymi Klientami, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.
    • Obsługi ewentualnych reklamacji składanych przez każdego z naszych Klientów.
    • Zapewnienia obsługi usług płatniczych.
    • Dane adresowe - do czasu wygaśnięcia okresu rękojmi lub gwarancji - zależnie od tego, który jest dłuższy.
    • Adres e-mail wykorzystywany do rozsyłania newsletera - przez okres ważności zgody użytkownika; zgoda może być cofnięta w każdej chwili.
    • Dokumenty sprzedaży - przez okres wymagany przepisami o księgowości.

Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) jeżeli ma zastrzeżenia do przetwarzania jego danych osobowych przez ADMINISTRATORA.

7. Postanowienia końcowe:

  • Niniejszy Regulamin jest powszechnie dostępny na stronie internetowej Sklepu.
  • Regulamin jest również integralną częścią każdej umowy zawieranej za pośrednictwem Sklepu.
  • Każdy Klient może go utrwalić w pamięci swojego komputera lub wydrukować.
  • Wszelkie zmiany, korekty lub uzupełnienia Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich wprowadzenia i umieszczenia na stronie internetowej sklepu.
  • Każdy Klient będzie informowany w przypadku jakiejkolwiek zmiany, korekty lub uzupełnienia regulaminu.

Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem i zapraszamy do współpracy.